Karton dla sklepu internetowego
Każdy właściciel e-sklepu wie, że najważniejsza w jego działalności jest satysfakcja klienta. Osiąga ją poprzez ofertę towarową i odpowiedni standard obsługi klienta.
Poziom obsługi wyznaczają między innymi stosowane kartony dla sklepu internetowego.
Za każdym razem robiąc zakupy przez internet Klient będzie oczekiwał, aby towar który zakupił, dotarł do niego bezpiecznie, bez uszkodzeń, wad wywołanych podróżą – jaką jest dostawa.
Dlatego też karton dla sklepu internetowego powinien wyróżniać się na tle innych zwykłych pudełek odpornością oraz solidną i mocną konstrukcją. Brak tego warunku powoduje rozczarowanie klienta felerną dostawą i wywołuje stres spowodowany koniecznością reklamacji.
Dla klienta jest też ważne, aby opakowanie było funkcjonalne to znaczy, żeby zawartość można było z niego wydobyć bez trudności oraz żeby bez kłopotu można było je wykorzystać do ewentualnego zwrotu towaru. Klient ceni sobie fakt, że może nie tylko bez trudu ponownie zapakować np. niepasujące spodnie, ale ma też przygotowany na tę okoliczność odpowiedni druk z adresem zwrotnym.
Karton dla sklepu internetowego powinien też odpowiadać estetyce klienta, mieć wyróżniający, łatwy do zapamiętania design.